Friday 16 September 2011

Terasa Bosan

cuti 3hari tapi aku tak balik..so kawan2 aku pantang de cuti trus lesap....cuba jd macam aku ni...tetap maintain di bumi ipoh walaupun cuti..aku bukan apa nak balik nanti aku kena balik pulak maklum la ekonomi down sikit sem ni sebab MMK(hanya orang2 tertentu saja yang faham). hari pertama cuti aku p hospital tanjung rambutan lepak2 dengan member aku (bukan dengan pesakit) layan movie sehinggakan aku tertido.is3x..balik dari tu aku p beli makan kat kedai mamak perghhh sungguh baik hati mamak tu kat aku. Dia ambik nasi beriani(sedangkan aku xpernah ambik nasi beriani kat situ) lauk ayam mask kicap tiba2 dia ckp RM4.50..biar betul! sebab kalau nasi putih lauk ayam dah RM4.80 so kita kena bangga sebab nasi yang aku beli tu harganya atas RM4.49 sen hahaha apa la yang aku merepek ni....sebagai permulaan ni korabg baca je la ape yg aku tulis ni...aku xtau sgt blog2 ni...lau salah ka design xlawa ka korang faham2 je la no......k la aku tinggalkan korang dgn post pertama aku..have fun!

16 comments:

  1. haha..
    mcm ayat ustaz marzuki ja..
    :P

    ReplyDelete
  2. keh..keh..keh..bapak borek anak rintik....

    ReplyDelete
  3. haha...
    mesti ang rindu kan..
    :)

    ReplyDelete
  4. dia pernah ckap : dia xbg student dia naik keta dia sebbnya salah....

    ReplyDelete
  5. hehe..
    kira ang rindu dia,coz ang ingat kata2 dia..
    :D

    ReplyDelete
  6. hahahahaha so jalan kan la keje korang..stalker blog aku habis-habaisan..aku benarkan :P

    ReplyDelete
  7. hahaha..
    blh ja sheikh fariz..
    kalau aq stalker blog ang jgn marah..
    :P

    ReplyDelete
  8. xmarah..silakan dgn penuh keseronokkan

    ReplyDelete
  9. ayam oh ayam.. ni anak ayam ke bpk ayam??haha

    ReplyDelete
  10. oowhh.. mak ayam..mne peg bpak ayam tue.. cian kat ibu ayam ;(

    ReplyDelete